هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مطمئناً از مزایای کسب درآمد اینترنتی آگاه هستید. وب سایت های مختلفی را دیده اید که پس از شیوع ویروس کرونا شروع به کار کرده اند. اگر امروز شروع کنید، حداقل یک قدم از رقبای خود جلوتر خواهید بود. اما ابتدا باید بدانید که هزینه ایجاد یک سایت چقدر است؟

فرض کنید شما صاحب یک کسب و کار خانگی هستید. شما محصولات و ایده های خود را طراحی، تولید و به فروش می رسانید.

اگر به این فکر می کنید که از نقاط مختلف بیشتر و بیشتر مشتری جذب کنید و محصولات خود را در جغرافیای وسیع تری بفروشید، مهم ترین قدم را در این راه برداشته اید. برای موفقیت و رسیدن به آرزوی کسب درآمد بالا از اینترنت، باید نکات مهمی را یاد بگیرید. علاوه بر هزینه های ایجاد فروشگاه اینترنتی، موارد دیگری نیز پیش روی شماست.

 

  • برای مثال:

    • انتخاب نام کسب و کار
    • دریافت مجوز های لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی
    • فعال سازگی درگاه بانکی
    • و غیره.

راه اندازی فروشگاه آنلاین عموما به چند روش قابل اجرا است. طبعا هر یکی از این روش ها فرصت ها و مزیت هایی برای شما دارد. در نتیجه سرمایه مورد نیاز نیز در هر یکی از این روش ها متفاوت است.

اما نگران نباشید، برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی و شروع کار نیازی به سرمایه های نجومی نیست و شما می توانید هزینه های اقتصادی طراحی وب سایت را از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

https://pishgamvira.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

هزینه ایجاد فروشگاه اینترنتی در پلن های مختلف متفاوت است. همانطور که اشاره کردیم راه های مختلفی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای شما وجود دارد.

روش اول طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود است. البته اگر دانش تخصصی در این زمینه دارید، این یکی از کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای شروع است.

اما اگر تجربه و تخصص ایجاد وب سایت و فروشگاه اینترنتی را ندارید، باید این کار را به شرکت ها و کارشناسان بسپارید. این روش بیشتر هزینه هایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

راه دیگری برای شروع وجود دارد و آن وب سایت های آنلاین است که به راحتی بستری برای فروش آنلاین و اینترنتی در اختیار شما قرار می دهند.

سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی توسط خودمان

 

یکی دیگر از روش های راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی این است که خودتان دست به کار شوید. سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در این روش نیز بسیار به صرفه می باشد.

اگر دانش و مهارتی در زمینه طراحی و راه اندازی وبسایت داشته باشید، با این روش می توانید از نظر مالی صرفه جویی کنید. با یادگیری مهارت های مختلف مدیریت سایت، می توانید بدون پرداخت هزینه به افراد دیگر، خودتان امور مربوط به سایت را مدیریت کنید.

 برای این کار دو راه پیش روی شما است. راه اندازی وبسایت با وردپرس، راه اندازی سایت با CMS های اختصاصی. اگر قصد دارید خودتان فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید، هزینه شما بسیار کمتر بوده و فقط بایستی یک سری هزینه های اولیه برای خرید دامنه و هاست را کنار بگذارید.





:: برچسب‌ها: طراحی_سایت , سایت , وب_سایت , وب , طراحی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : شنبه 26 آذر 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی